Thursday, January 29, 2009

segalanya berakhir...


semalam ayu buka blog kat ekawan... adeyy... terimbas segala kenangan suka duka kat sana... sethn da tak blog kat sana... soo... ayu pun wat kptusan... tutup terus buku kat sana... n post last blog kat sana... no more ekawan lagikk...

semlm tetiba kwn lama dok kring2... ekekeke...ko mmg fren yg paling mengong aku ada... wei... tetauu jekk ko leh skodeng kat sini ehh... siot ah ko... ;p

erm...rasa nak coti lagik... aju... aku nak cotiii weii... ekekeke bley eh???

10 comments:

LYS said...

ekawan saya dah delete teros..
skang yang active cume belogspok ngan frenster jerk..

cuti kemane tu???
ole2 jangan lupe eh...

Benedict Bernard said...

eh aku masih active sana. then aku cut n paste kat sini.. ahakz

khairuld7 said...

nko lambat ar long..
this week da penuh..
esok aku wat esemen..
lusa aku kuar..
tulat ijam cuti..
tulat gak aku balik..
next week aku blk trus kena kije..
ijam cuti pegi ganu..
then next week tu maybe boleh kot.. ohohoho..

ayu@yana said...

mencik ahhh....

parkmeon said...

Innalillah...

ekawan carut sket je dh kena block. Pak Meon setahun sekali kot masuk sana, hehehe...

Sara said...

k sawa dah lame dah arwah ekawan tu.. tak bape advance org kata. hik hik..

k sawa dah kena syarah ngn Ben hr tu "woii .. ko tak sedar diri ke. itulah tmpat ko b'kenalan dgn dunia pembloggeran tau.." iyerrr laa ..aku sgt sedor diri

Mr Sept said...

Bila sbut pasai Ekwn teringat aku kat adik cPG dak jai...kekeke

sheik said...

welcome cik ayu manis..ke dunia blogger...ingat sama i lagi ke...huhu..

sheik said...
This comment has been removed by the author.
sheik said...

wah!!!..dpt jumpa balik saudara-saudara dari ekwn kat sini...lama tul tak ketemui geng2 ekawan..di maya...salam utk yg mengenali diri ini..